Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Obsługa przez telefon

Treść

Likwidacja terenowych placówek TP S.A. ma ułatwić abonentom... kontakt z operatorem



W najbliższych tygodniach w miastach Małopolski zachodniej znikną wszystkie terenowe biura obsługi klientów. Abonenci Telekomunikacji Polskiej S. A. mogą spodziewać się za to nowych zasad obsługi klienta - przez telefon.

Do tej pory telekomunikacja ma swoje placówki niemal w każdym mieście. Abonenci mogą w nich załatwić wszystkie sprawy związane z użytkowaniem telefonu, np. zgłosić reklamację czy zapłacić rachunek.

Istniejące jeszcze w miastach powiatowych, w Wadowicach czy Chrzanowie, biura obsługi mają działać tylko przez kilka tygodni. Już wcześniej zlikwidowane zostały tego rodzaju punkty w mniejszych miastach - np. w Kętach.

Zdaniem Andrzej Knapika, szefa Biura Prasowego TP w Krakowie, likwidacja terenowych placówek TP S. A. ma... ułatwić abonentom kontakt z operatorem. - Sprawy aż 80 proc. klientów, którzy odwiedzają BOK, można załatwić telefonicznie. Dlatego odchodzimy od obsługi bezpośredniej na rzecz załatwiania większości spraw przez telefon. BOK we wszystkich miastach Małopolski będą począwszy od przyszłego miesiąca wygaszane - mówi Andrzej Knapik. Dodaje, że osoby pracujące w tych placówkach znajdą zatrudnienie w nowych strukturach.

Na początku listopada w całym województwie Małopolskim uruchomiona zostanie tzw. błękitna linia z uniwersalnym numerem telefonu od "wszystkich spraw". Centrala ma znajdować się w Krakowie. Dodzwoni się tam każdy mieszkaniec Małopolski, niezależnie od miejsca zamieszkania.



Autor: WJ

Tagi: tpsa