Przejdź do treści
Przejdź do stopki

<b> Sesja Rady Gminy Osiek</b>

Treść

Na postawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. z 2001r. Dz. U. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.)

Przewodniczący Rady Gminy Osiek z w o ł u j e na dzień

13 grudnia 2006r. godz. 9.00

SESJĘ RADY GMINY OSIEK

z następującym porządkiem obrad:

1.Otwarcie sesji
2.Stwierdzenie prawomocności obrad
3.Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji
4.Sprawozdanie z realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji
5.Sprawozdanie z realizacji wniosków z ostatniej sesji
6.Informacja o pracy Wójta między sesjami
7.Podjęcie uchwał w sprawach:
a)zarządu lokalami użytkowymi oraz określenia wielkości minimalnych stawek za dzierżawę gruntów i najmu od nieruchomości,
b)zwolnienia z opłaty stałej wniosku dotyczącego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
c)określenia stawek w podatku od nieruchomości,
d)zwolnień w podatku od nieruchomości i podatku rolnym,
e)wysokości stawek podatku od środków transportowych
f)podatku od posiadania psów,
g)określenia wzorów formularzy: deklaracji na podatek od nieruchomości, deklaracji na podatek rolny, deklaracji na podatek leśny oraz informacji w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
h)zmian planu budżetu gminy na 2006 rok

8.Wolne wnioski i zapytania radnych
9.Zakończenie sesji.

Protokół z ostatniej Sesji Rady Gminy Osiek wyłożony będzie do wglądu w biurze Rady Gminy Osiek oraz na sali posiedzeń przed rozpoczęciem obrad.
Sesja odbędzie się w sali „Klubu” budynku Urzędu Gminy w Osieku.

Przewodniczący Rady
Jerzy Czerny


Informacja z serwisu www.osiek.iap.pl

Autor: JL